נושאים בפיתוח

נושאים בפיתוח

13.08.17 / 11:12
נושאים בפיתוח
13.08.17
נושאים בפיתוח
  1. שדרוג שירות שליחת צפי לסוכני אנייה שירותים מקוונים תס"ק-ים -
    השינויים הנמצאים בפיתוח:

הצגה של כל דיווחי צפי הפתוחים/מבוטלים של הסוכן עם הכניסה למערכת.

שליחת משוב ON LINE מהנמל לשולח הצפי לאחר פתיחת הצפי בכל מערכות הנמל. 

פתיחת צפי לאנייה לא תפעולית ללא מצהר – היום נפתח צפי פיקטיבי על ידי הנמל עבור אניות שאינן משדרות מצהרים, בעקבות המעבר של נמל חיפה למערכת אניות חדשה התבקשנו לאפשר פתיחת צפי לאניות לא תפעוליות וללא מצהר במערכת שירותים מקוונים. כאשר מספר המצהר ניתן על ידי הנמל ומוחזר במשוב. בהמשך למסך פתיחת הצפי החדש תינתן אפשרות ליצירת צפי לאניות אלו.

 

  1. חדש לסוכני אנייה –  הגשת בקשה להיתר הפלגה העוברת לנמל ב- Web Service  ותשובת הנמל חוזרת ללקוח ב- Web Service  , נמצא בשלב פיתוח.

 

  1. חדש לחברות התובלה  - שירות "בקשה להוצאת מטען כללי", הסתיים הפיתוח נמצא בבדיקות, עם הפעלת השירות החדש יוכלו חברות התובלה להשלים פרטי תובלה לכל סוגי המטענים, מכולות ומטען כללי.

 

  1. חומ"ס - ייצור אוטומטי של טופס MIXבמקרים בהם ידווחו הצהרות חומ"ס למספר חומרים מסוכנים במכולה, תפיק המערכת באופן אוטומטי טופס MIX  המפרט את קודי החומ"ס והחתום ע"י מורשה השינוע.

 

  1. חומ"ס- אפשרות לדיווח הצהרות חומ"ס למכליות, נמצא בשלב אפיון.

 

  1. בידוק נוסעים ואנשי צוות באניות נוסעים בשיתוף עם בטחון נמל ורשות האוכלוסין של מדינת ישראל  - הפרויקט נמצא בשלבי בדיקות אחרונים, באוקטובר יערך פיילוט.
     
  2. מערכת פניית לקוחות חדשה – תס"ק-ים תשיק בקרוב מערכת חדשה לפניית לקוחות לטובת כלל המשתמשים בשירותי תס"ק-ים. המערכת נמצאת בשלב הבדיקות לאחר סיום הפיתוח ונבנתה עם דגש מיוחד על חווית משתמש.

 

  1. מערכת רישוי – תמיכה בכניסה חד יומית הדורשת מס' גורמים מאשרים בנמל – הסתיים אפיון החל פיתוח.

 

  1. תיאום בין סוכן האנייה, רשות האוכלוסין וגורמי נמל בכניסה ויציאה של אנייה – בשלב כניסת האנייה לנמל ויציאתה נדרשים עובדי רשות האוכלוסין להגיע פיזית לאנייה.  הנמל לא יודע במרבית המקרים את מועד כניסת עובדי רשות האוכלוסין אשר תיאמו הגעה עם סוכן האנייה. על מנת לתאם בין הגופים השונים הוחלט להקים שירות מיוחד בשירותים המקוונים. השירות נמצא בשלב אפיון.
© כל הזכויות שמורות לפורט 2 פורט ישראל בע"מ
×